ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بالهايم را بده...

 بالهايم را بده...

                                                             ازدويدن خسته ام بالهايم راپس بده 
پاسخ دلسرديه نامه هايم رابده
                   من زميني نيستم سيبهايم رابگير
                  ميوه هايم مال تو شاخه هايم را بده
درغروب بي كسي چون كبوترمانده ام
اي زمستان!! بي وفا دانه هايم رابده
                برگ برگ دفترم طعمه تاراج شد
                اي عقاب لعنتي جوجه هايم را بده
سهم من ازآسمان كاسه اي باران شد
بازابري داد زد قطره هايم رابده
              درميان دره ام دستهايم رابگير
              پاسخ يكرنگيه بوسه هايم رابده
لاله هاي باغ من درتب با غ توسوخت
اي خداي باغها لاله هايم رابده
             ضربه هاي سخت توكوه قلبم راشكست
             آه موج خشمگين صخره هايم رابده
بازدربالين من قصه هايت را بخوان
لذت خواب پس ازقصه هايم رابده...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 8:11 | |